{ Getting used to the pain }

Please help me so that I can say goodbye to everyone and bid farewell with a smile

The moment I’ve always dreamed about breaks down and after everyone I believed would stay by me, leaves

The pieces of my memory if among them, just one, just one moment became strength to me

Sometimes when you realize there is no one by your side, you know it’s time to learn how to face things alone

They believe in my fake smiles and get suprised when I say I’m depressed

Am I not so good at hiding and controlling my feelings or are you just another liar saying you will help me if I tell you the truth?


( S T A Y - S T R O N G)











B R O K E N
I don't deserve this pain
Me

You see that girl? She looks so happy right?Smiling everytime and Dying inside. She's hurt.Tired of all the drama. Tired of not being good enough.Tired of life.But she doesn't want to look weak and attention seeking.She keeps it inside.Acts like everything gonna be okay but cries at night.So everybody thinks that she's the happier person they know.That she doesn't have any problems. If only the know the truth ....



Step Here

Monday, October 20, 2014 | 6:39 PM | 0 comments
Check out my account ❤ | via Tumblr

 semuanya berubah. semuanya berubah. semuanya berubah kepada sesuatu yang tak pernah aku bayangkan terjadi. tapi kenapa? salah siapa? tak perlu nak diulas dengan lebih lanjut. cukup pendam dalam hati sebab benda ni buat ramai pihak berpecah belah. ramai pihak masam muka. cerita sini habis sini. mungkin itu terbaik. walaupun hakikatnya benda ni sakit nak mampus kalau pendam. sebab aku dah biasa. aku tak berpihak kat sesiapa. sebab semua kawan aku. kawan aku. kawan yang sumpah aku sayang. kawan yang tak sah kalau kecoh. kawan yang selalu made ma day.......

 makin lama makin parah. makin lama makin teruk. makin lama makin jauh dari semua orang. puncanya satu aku rasa. tapi taknak tunding jari dekat sesiapa sebab taknak panjangkan cerita. sebab benda ni semua terasa hati. kenapa tak fikir guna otak guna akal yang Allah dah bagi pinjam tu? kenapa tak fikir kesan nya? kenapa tak fikir akibat yang kau akan tanggung bila buat benda ni tanpa berfikir? kau suka tengok semua ni hancur? tengok semua ni masam muka? argh. cukuplah dulu kita dah masam muka. kenapa kita kena mulakan ni semua balik? kau tahu tak ini semua penyeksaan. mungkin bagi kau. tak ada kesan apa apa. tapi kitaorang yang rasa. cuba kau jadi kat tempat kitaorang. kau pun akan terasa hati mungkin lebih dari tu. tapi kalau aku. sikit pun aku tak terasa hati. tapi orang lain?

 aku mohon kau faham; sebelum bertindak fikir dulu. fikir hati dan perasaan orang lain. fikir sebab dan akibat yang kau akan tanggung. fikir bila benda ni jadi kat kau. reaksi kau macam mana. hm jujur aku tak simpan pun dalam hati. aku lama dah maafkan. berharap sangat friendship kita kembali macam dulu. jujur aku rindu kepoh kecoh gelak ketawa bahan membahan apa semua tu. jangan sebab benda ni kita jadi strangers. Ya Allah, perbaikilah hubungan kami ini. 


Newer Post
Older Post