{ Getting used to the pain }

Please help me so that I can say goodbye to everyone and bid farewell with a smile

The moment I’ve always dreamed about breaks down and after everyone I believed would stay by me, leaves

The pieces of my memory if among them, just one, just one moment became strength to me

Sometimes when you realize there is no one by your side, you know it’s time to learn how to face things alone

They believe in my fake smiles and get suprised when I say I’m depressed

Am I not so good at hiding and controlling my feelings or are you just another liar saying you will help me if I tell you the truth?


( S T A Y - S T R O N G)











B R O K E N
I don't deserve this pain
Me

You see that girl? She looks so happy right?Smiling everytime and Dying inside. She's hurt.Tired of all the drama. Tired of not being good enough.Tired of life.But she doesn't want to look weak and attention seeking.She keeps it inside.Acts like everything gonna be okay but cries at night.So everybody thinks that she's the happier person they know.That she doesn't have any problems. If only the know the truth ....



Step Here

belated birthday
Sunday, March 23, 2014 | 2:26 AM | 0 comments
  ★ ♥ ❋ ✿ G I R L Y I E E ✿ ❋ ♥ ★

 happy belated birthday to me. happy belated birthday to me && happy belated birthday to me yey me is now officially 15 years old && im getting bigger on 3rd Mac. Eventho dah basi but who cares beb ? This year punya celebration banyak kali buat aku blushing. So far thnks fr all the wishes xx K nak story sikit sepanjang aku jadi birthday girl haritu. 

 Malam tu macam biasa borak gosip dengan bebel eventho lampu dorm dah tutup and sepatutnya masa untuk pelajar tidur aha borak punya borak tetiba bebel said ' dah pukul 12 dan happy birthday tasyaaaa ' aku terkejut & blushing & terharu gila. tak sangka ingat gak dorang birthday aku ihiks. Ok pagi tu dah kecoh semua dok wish happybirthday. well u know. me is pemalu. Abaikan je semua tu. If ada yang wish pun aku kata 'eh maaf bukan birthday aku haha *muka kerek*' 

  Ingatkan sampai kat situ je berakhir wishes untuk aku. Rupanya aku kena ngadap lagi wishes dari my gegirls ahh blushing && terharu lagi aiyoo. Aku ignore je yelah dah blushing memang macamtu. Naik kelas je ada lagi yang wish happybirthday && me cuma mampu senyum. The sad moment bila acah acah nak jadi birthday girl tetapi tht time lah bermulanya exam. Sadis sangat tsk tsk. Kat kertas exam tu pun habis aku conteng happybirthday dearself. Syok sendiri je semua tu. Alhamdulillah this year tak jadi 'cekodok' macam tahun lepas. Thnks geng memahami sangat faktor krisis air ni hihi.

 Balik sekolah terus serbu DM lapar kateko. Tak ku sangka tak ku duga. 1 DM dok nyanyi lagu happybirthday kat aku & again aku blushing tahap kronik. Million thnks to aspurians <3333 Kat dorm pulak mama dorm tetiba hulur kek && me dah tak keruan eee susah susah je ayuni ni hiks thnks again ily lah :*****

 Detik detik terakhir bergelar birthday girl. Masa supper kat DM dorang nyanyi lagi lagu happybirthday eventho dah nak 4th March dah tht time ah thnks a lot guys no words can describe how much i appreciate it xx

And baru baru ni my gegirls celebrate belated birthday dengan kek dekat Kantin. Habis 1 kantin nyanyi lagu happybirthday. Tbh tht cake is so delicious awh thnks my gegirl. Hope our friendship will remain forever && insyaAllah till jannah. (( Fasihah, Nabilah, Alya, Syarmila, Hazira, Mardhiah, Mardiyah, Intan && Anis )) 

 A big thnks to my parents fr belanja makan. Thnks ayah bagi minyak wangi && thnks mak bagi kasut && thnks kakak abang bagi novels <3333333 Thnks my family sebab selalu ada untuk adik no matter how hard my situation is. Takda apa y adik dapat balas melainkan hanya kejayaan :)) Thnks mak ayah besarkan adik sampai adik comel lawa macam ni ihiks thnks lahirkan adik yang berat ni hm kesian mak :')) Thnks jaga adik macam menatang minyak y penuh. Mak Ayah bagi adik kasih sayang sepenuhnya no words can describe how much i love my parents :')))) InsyaAllah one fine day nanti. I'll make u proud of me :))))))))





Newer Post
Older Post